B a n a n a
B o s s
This is me in cyber world


Hikmah . 16

T a l k
Leave some footprints



H i s t o r y
Have been made

New Look vs Esok Exam :'D
Sunday 13 May 2012 | 0 Comments
*Assalamualaikum* hihi muah muah :* Ok aku gila . Kekeke ;P Korang semua sihat ? Eloklah tuu kalau sihat . Aku pun sihat alhamdulillah :) Hihi okay ape yang #New Look tuu kan ? Sure lah belog nie kan . Cantek tak cantek tak ? Cantek kan :* Hihi ittew suke tukar-2 rupe belog niee . Hihi #Akak Fiezah ittew yang tolong tauu :* sayang akakk mmuahh lagi kat pipi tuee . Wakaka :P Okay sempena hari ibu harini , aku nak wish kat semua ibu-2 tuu tuu tuuu , #Selamat Hari Ibu :D Ittew dah wish kat ibu ittew awal-2 lagi tauu :) Hihi sayang mama ketat-2 :* Ok nak story sikit , esok aku exam :) Awesome , tp masih dok menghadap lappy nie haa . haha . ok actually kan , harini mama ade kursus kat Cameron Highlands tau . Lol awat nya jauh sangat aih ? Oj yang paling teruk nyaa >.< Bilaa parents aku cakap ''Kita pergi cameron , ayah dah booking hotel dah :) kita pergi hari Ahad balik isnin.Sambil-2 tu cuti-2 laa tapi Kaklong kena tinggal sbb isnin kan exam'' . Okay aku benci ayat last tuu . Sumpah nak nangis bila dengar :/ *nak ikot nak ikot ! . Tapi last aku redha la jugak yang aku kena tinggal :) Mama pun dah bagi semangat untuk exam . Malam tadi dok busy-2 tulun adik-2 aku packing barang . Alahai happy nye diorang . Excited gila nak pergi . Yang aku nie dok tumpang bahagia jee . Hahaa pagi tadii family aku bertolak pulu 6.00 pagi . Awal kan ? Hihi sebab nak sampai awal . So aku pin bangun lah , nak salam cium semua then kunci pintu . Sebab aku tinggal berdua je dgn sepupu aku kat rumah nie haa :/ Sebelum semua bertolak , salam ayah , mama , adik-2 sayang semua :* Lepastu adik aku comel sorang nie cakap ''Bye Along , along jangan nangis tauu.Hehe'' . Hihi comel kan ? Aku pun tersenyum lah dalam kesedihan :) Aku tak pernah pisah dgn family mcm nie em em :'/ Dalam pukul 10 tuh ayah call dah selamat sampai :) Alhamdulillah lepastu lepastu ade suare adik aku lagi ''Along Along ! Kite dah smpai , best kat sini . hihi along jage diri'' . Lahaii comel nye kau dikk ^^, Tengok tuu , aku dah rindu 6 ekor adik nie haa em :'/ Hihi takpe , nnt call :D Kekeke okay harini aku ditemani dgn #Hubby kesayangan aku :) Nicee sangatt ! *I LOVE YOU BIYY :* . Insyaallah i tak akan tinggalkan you . You mesti ingat janji you tuu taw . I harap kita kekal , Aminn :D Btw exam esok you buat betol-2 taw :*
Hihi okay btw , seperti sedia maklum , esok aku exam . Hamboi ayat aku :* hahaa korang doakan aku yee ? Kita same-2 doa , hihi . Tadi member-2 aku dtg rumah , hihi awesome best lah spend time dgn diorang . Cadang memang nak study tapi lain jadinye . Hihi :* Tp ade jugak study taw taw taww . #GOOD LUCK siape yang EXAM esok :* . Okay thanx sudi bace post nie :) Byebyee .

PASTFUTURE