B a n a n a
B o s s
This is me in cyber world


Hikmah . 16

T a l k
Leave some footprints



H i s t o r y
Have been made

3A2 tempat Maksiat ? -.-''
Monday 14 May 2012 | 0 Comments
*Assalamualaikum* hihi hyee :* Selamat Petang peepss ^^, Okay aku baru lepas mandi nie , kekeke korang dah ? Aku makan pun dah :') Haha Lol . Harini aku happy sebab alhamdulillah aku dapat jawab Paper Bahasa Melayu 2 dgn Pendidikan islam tadi dengan yakin :) Hihi rase puas hati bila aku dapat jawab . *Nasib baik baca . wakaka :P Lagi satu , harini jugak family aku balik dari Cameron Highlands tuu . Hihi tak sabar :* Okay pergi pade tajuk aku harini :) *3A2 Tempat Maksiat?. Okay 3A2 tuu singkatan bagi nama kelas 3 Amanah 2 :) Kekeke kelas aku tuu . Tp kenape Maksiat nie ?. Adoii , ok sini aku cerita sikit . Biaselah remaja zaman sekarang , mesti ade couple kan ? Bila dah couple mesti nak Date kan ? Bila Date mesti lah nak berDUA je kan ? Lepastu , jadi lerr MAKSIAT. Aih tu lerr budak sekarang , Ecece ayat aku c(x HAHA . Ok ceritenye kelas aku kan jadi PORT DATE pasangan-2 Couple nie . Kelas aku tu dekat block bawah , dekat hujung lagi tuu . Memang selamat lerr pun nak date . Sebab tu lerr kelas akuu nie digelar Tempat Maksiat , kalau nak famous sikit , Sarang Maksiat lerr -.- Yang date nye pulok ade dari budak kelas aku , aih kalau tak kantoi takpe . Kantoi masalahnye doh . Diorang date , satu kelas kene !>.< Lol , nak Date tuh aku tak kisah sebab aku pun pernah Date . wakaka :P Tp agak-2 lerr kat sekolah pun nak Date BERIAA weyy ! Dekat kelas pulak -.- Date kat luar lerr , lain cerite kann . Baru lah shuwittt :* haha . Disebabkan KANTOI tu laa , pagi tadi Ustazah marangkap Guru Kelas aku tuu dok membebel marah-2 aku sekelas -.- Alehaii sabor je lah . Memang dahsyat ustazah marah . Aku bengang punn adee , aku bukan bengang dekat ustazah tu . Kalau aku jadi die pun aku marah-2 . Cikgu mane tak marah anak murid buat maksiat weyy :3 Ustazah lagi tuuu . Aku bengang dekat budak-2 yang Date tu lerr :'3 Sebab komee , kami yang tak berkenaan pun kena tempias nye tauu ! Tak payah ler gedik nak date kat sekolah mcm tuu , Over lah weeyy . Kahwin terus kalau nakk . HAHAHA :P Lepastu dalam marah-2 ustazah tuuu , dia pergi nyee tanye semua budak dalam kelas nie termasok lah akuu , '' Ade Pakwe/Makwe takk . Sorang-2 dia dok tanye -.- Sampai turn aku kena tanye , buat mukaa #Blurrrrr jee . Hahaa btw iloveyouu ustazah :* Jap jap , lepas dia keluar kelas , dia pergi kelas sebelah thennnnnnnnnnnn hahaa keluar lahh segala bebelan dan kemarahan yang adee . HAHA padannn c(x Awesome wehhh . DATE lerr lagii . wakakaka :P jahat tak akuu ? hihi okay sampai sini je duluu , kbye :"D

PASTFUTURE