B a n a n a
B o s s
This is me in cyber world


Hikmah . 16

T a l k
Leave some footprints



H i s t o r y
Have been made

Exam oh Exam :)
Saturday 19 May 2012 | 0 Comments
Hye Ebelibadii ;) Lama dah aku tak update blog nie , k rindu :* kekeke btw korang sihat ? Aku demam nie , demam exam . Hahha . ok actually kan sekolah aku tengah busy dgn Exam MID-YEAR nie haa . Korang pun sure exam kan ? Sekarang memang tengah musim exam pon. Erkk baru lepas 5 hari aku exam , ade lagi 2 hari . Esok dengan Lusa . Aih serioue cakap , susah doh -.- Yang aku betol-2 boleh jawab Paper BM dengan AGAME . Alhamdulillah , paper yang lain tuu hampeh jee ! Erkk -.- Serious , time exam tuh ade lah sesi meniru dan berbincang . Adat lah tu kan ? Korang pun mesti buat kan ? Tipu lah kalau tak buat . Kekeke tanye kiri , kanan , depan , belakang . Baling-2 kertas . Hahaa lawak jee -.- Ishishish , nnt PMR tak boleh buat dah >.< Sumpah aku cakap , aku risau gila dgn paper Math dgn Sains tuu . Oh paper math 2 haritu aku main bedal je , siap ade tinggal lagi tuu . Ya Allah risaunye -.- Em em esok paper Math 1 , Geografi dengan PSK . Dua paper penting tuu . Korang doakan aku yee :* Gudluck jugak . Harap aku dapat score paper Math tuu . Aminn . Okay actually aku taktahu nak update ape nie , wakaka takda idea punn . So sampai sini je laa dulu :) Bye korang Assalamualaikum :*

PASTFUTURE