B a n a n a
B o s s
This is me in cyber world


Hikmah . 16

T a l k
Leave some footprints



H i s t o r y
Have been made

Cuti cuti cuti .
Friday 25 May 2012 | 0 Comments
Assalamualaikum haii :* Morninggg korangg . Harini dah start cuti kan , so korangg pegi jalan mane cuti nie ? Aku isnin nie dah kena p sekolah balik . Lol . K harini aku bangun awal sbb aku p teman kakak sedare aku g beli nasi lemak . hahaa parents takde , nak masak sendiri pungg taklarat . Bangun cuci muka then keluar kan , check phone takde pape pun so aku tinggal je la phone tuu . Em takde mood aku harini , aku demam so tak selesa aih . Semalam dekat sekolah okay je enjoy . Bila balik lahaii -.- Aku harap dia teman aku harini , em tapi takpe la . Maybe dia busy kan . Nak text takdapat . K takpe aku faham . Terasa pun ade sebenarnye , mood aku dah ler takde . Dia buat macam tu , k takpe . Aku faham dia tengah busy . Tengah golekgolek nie baru lerr ade mood sikit nak update blogg nie . Smabil2 on9 pesbukk tu haa . Harii esok aku tak dapat on pesbuk dah , nak blogging pung takdapat . haha sebab aku dgn family pergi kenduri rumah cousin dekat setiawan . Aku tak nak ikut sebenarnye tp takkan nak tinggal sensorangg kat rumah kan . So ikut je lah . Esok petangg balik baru boleh on lappy semula , kekeke actually aku tahu nak update ape nie . K lah korangg , laen kali aku ipdate lagi . Gambar hariguru tu aku dah upload kat pesbuk . K korangg takecare . byee :*

PASTFUTURE