B a n a n a
B o s s
This is me in cyber world


Hikmah . 16

T a l k
Leave some footprints



H i s t o r y
Have been made

Kini aku kembalii :')
Monday 2 July 2012 | 0 Comments
Hey jyeahh aku backk :) aku tahuu lame tak update ken. So now baru ake SignUP blogg nie semula. Poyo je tajuk tu kan haha. k btw korang sihat? aku sihat alhamdulillah :) hmm aku macam tak percaya jee now dah bulan 7. lagi brape bulan je aku nk PMR -.- next month pun dah trial hopes aku boleh :') Mama selalu pesan jgn slalu on lappy. stop lah pesbukk ke twitter ke semua ti. tp aku stii bersegil hahaa bukan ape. bagi aku 'INTERNET' nie sebahagian drpd hidup aku hahaa. sehari tak onl rase nk demam panass jee. hahaa internet nie jugak jadual aku hari2. hahaa bila aku nak sedar nie -,- aku study tp aku more jugak pade alam maya niee haiyaa. sekolah pun hari2 balik lambat je hmm. k aku takboleh mengeluh kan :) sabar k sabar. okay then hmm actually aku ade masalah dgn em entah aku tktahu nk ckp cemane. Senang cerita pasal 'cinta' laa. k ade sorangg guy nie mintak couple dgn aku hm. dia berharap gila sampaii aku jadi serba salah. now mmg aku single and hati aku nie rasenye still mcm hm kosongg. ade habuk jee. so aku mmg takdapat nk terima dia lngsungg -.- budak sekolah aku k . pleasee jgn merayu dkt aku dah. aku terpakse silent je dgn dia hm. takde jawapan aku nk bagii. kau kena tahuu aku boleh anggap kau kawan k :') yeii lagi satu story hihii aku tetiba je contact balik dgn sorang mamat nie. aku kenal dia time aku form 1 dulu. lame dah kan. dia dah habis sekolah. lepas dia habis sekolah kiranya mmg lansung tk contact lah kan. tp semalam tetiba jee kami contact weheee. malam tadi otp dgn diaa. ohmaii sweet lah kau bangg auwwmm :* hahaa k tergugat aku hahaa -.- diaa call then otp sampai kredit diaa habiss hahaa. dia cakap malam nie nak call lagi, k aku tunggu :') muahahaaa ade jugak someone yg boleh gembirakan aku alhamdulillah :)) okay hw aku dah panggil. take care k assalamualaikum ~

PASTFUTURE