B a n a n a
B o s s
This is me in cyber world


Hikmah . 16

T a l k
Leave some footprints



H i s t o r y
Have been made

Dah Putus -,-
Saturday 9 June 2012 | 0 Comments
Assalamualaikum , hey heyy eh jangan tanye pasaipa aku asyik tukar skin je -,- hahaa lantak aku lahh . Eh taknak cakap banyak , sini aku nak cerita . Em em nie pasal Boyprenn aku . Eh ehh Ex aku lah em -,- Okay name diaa A*** A*** , korangg teka laa em . Aku couple dgn diaa dari tahun lepas lagii . Bulan sepuluh , sumpah aku sayang diaa gilaa . SAYANG SANGAT FAHAM !? Tapi malangnya malam tadi kami dah pun rasmi 'PUTUS' :'( Em em aku sedih hanya tuhan yangg tahu . Em tapi keputusan aku jugak . Aih selama kitorangg couple nie memang banyak rintangan , halangan yang kitorang laluii . Ade je salah faham , gaduh . Em biase lah tuu kann . Baruu shuwitt :* Em ade sekali haritu kitorang clashh 'sekejap' . Dia yang mintak . Ya Allah rase nak tercabut jantung aku . Aku nangis je tak berhenti2 mase tuu . Memang susah aku nak lupakan diaa . Tapii akhirnya dia cari aki balik . Alhamdulillah aku bahagis bila kami bersatu balik :) Tapi rupanya tak lama pon hubungan kami . Harapan aku hancur pun . Lepas je kami 'couple' balik . Rupanya hati kami dah tak sehaluan macam dulu lagi . Yelaa tiga bulan pisah kan . Dia layan aku macam biase , aku pon macam biase la kan . Alaa macam orang couple tuu . Bilaa dah lamaa em dia pun jarangg text aku , call lagi laa -.- Yangg aku nie ego pulak pun buat bodoh jee . Bilaa text asyik nak gaduh jee . Dia selalu abaikan aku em . Aku rasa macam em em . So lebih baik kita berpisah kan . Semalam lepas dia tak reply text aku , aku dah decide betol2 . Dah ade sokongan family aku . Aku decide betol2 untuk lepaskan dia :'/ Ya Allah betul ke keputusan aku nie em . Disebabkan dia tak reply text aku , aku buat status je kat fb . Yang dah bace tuh tahu lah kan ? Dalam status tu aku lepaskan diaa em em :'/ Lepastu baru aku ingat diaa dah deactivate account fb diaa em . Mestilah dia takdapat baca kan . Aih so malan tadi aku text dia jugak dengan niat nak jujur semua tu kan . Aku send lah satu mesej , dia reply . Lepastu aku taksampai hati nak cakap dah . Aku just cakap 'TAKE CARE' . Em pastu langsungg dia takbalas . So aku ignore je lah phone tuh -.- Aku letak bawah bantal then pergi lepak dgn cousin aku em . Nak chill actually tapi aku asyik fikir dia jee em . Dalam pukul 2 macam tu baru aku masuk bilik . Aku check phone . Adaa text dari diaa . Ya Allah aku takut gila nak bukak text tuu . Em taksampai hati . Then aku baca jee , Dia send pukul 11 tadi . Lame dah -.- Diaa tulis em em :'/ Diaa kepaskan akuu . Rasenye dia dah baca status aku . Tapii dia cakap leklok , dia terangkan semuanya leklok . Kadang2 aku rasa tak perlukan diaa tapi kadang2 aku rindu dia sangat em . So kitorang dah pun 'putus' . Aku cuma nak kau tahu aku tetap sayangkan kau . Kalau betol lah ade jodoh kita nanti , kita mesti jumpa lagi kan :) Jage diri . Sampai sini lah kisah aku harini . Em esok dah laa sekolah . Aku just taksabar nak jumpa kawan2 , aku perlukan dorangg :) Byebyee

PASTFUTURE