B a n a n a
B o s s
This is me in cyber world


Hikmah . 16

T a l k
Leave some footprints



H i s t o r y
Have been made

Hari nie aku tak sekolah . Kenapa ?
Wednesday 13 June 2012 | 0 Comments
Hye ebelibadii :* Hihi eh dah tengahari dah . Korang dah lunch ? Teheee hahaa awat aku happy sangat nie . Okay em harini aku tak pergi sekolah . Taw dah kan ? Nak taw pasaipa hhahaa biase lah semua orang pun pernah sakit kan -.- Semalam balik sekolah pukul 2.20 . Dah sampai rumah tu terus mandi tukar baju semua . Lepastu kan tetiba jee pening kepala rase nak tumbang je lahaii -.- So aku baring lah kejap nak rest. Tengah baring tu lagi sakit pulak kepala nie haa . Rase nak hempuk je kat dinding . Em then aku bangun pergi lunch . Maybe sebab aku tak makan dari pagi lagi kot . So makan lah . Lepastu bila dah makan rase sama jee . Ya Allah sakitnya . So aku tidur lah nak rest kan kepale hotak nie . Dalam pukul 4 macam tu aku terjaga . Lansong taklarat nak bangun aih . So aku restt jee . Nak maghrib tuu aku terpaksa bangun nak mandi semua lepastu makan ubat tidurr balik . Hahaa banyak tidur kan em . Malam tu terjage balik . Badan aku naik panas doo . Alahaii tetiba jee , aku nie bukan senang nak sakit ke , demam ke . Em tapi kalau dah takdir kan . Lpeastu mama cakap takpe lah rehat jee esok takpayah sekolah . Hihi dalam hati seronok jugak lah . Ekeke tapi aku fikir balik nanti mesti susah . Homework pon mesti banyak . So aku cakap takpe lah esok kalau akak larat akak nak g sekolah jugak . Mama cakap okay lah kalau macam tu . Pastu padi tadi Ya Allah taklarat nye nak bangun . Pening kepale aku nie aih -.- Sebab tu lah aku tak pergi sekolah em . Bosan wwooiiii dudok rumah nie . Takde kawan2 pun . Em nie jelah kerja aku . On lappy bukak pesbukk twitter update blogg hihi takde kerja lain dah . Risau jugak sebenarnye sebab harini ustaz nak bagi kertas Bahase Arab . Aih dari tadi aku dok pikir pasal tu . Harap2 markah aku bagus Aminn :) Hihi esok aku pergi lah sekolah . Rindu dah dekat kawan2 aku . Huehuehuehe okay lah nak makan ubat nak rest nak tidor balik kroohhhh hihi byebyee assalamualaikum :')

PASTFUTURE