B a n a n a
B o s s
This is me in cyber world


Hikmah . 16

T a l k
Leave some footprints



H i s t o r y
Have been made

Sayang korangg xD
Saturday 14 July 2012 | 0 Comments
Hey assalamualaikum korang :') peace fewhh lame gilooo dah tak update -.- hikhik btw aku taknok ckp banyak. Semalam kan aku ade kem bahase arab tau. Semua budak RKA sekolah aku pergi. Naik bas wuuu ~ hahaa dah lame tak naik bas do. Kah kah actually kan aku malas giloo nak pergi. Sebab kem nyee satu hari suntuk -.- Darii pagii sampai le ke petangg. Tepu otak do dgn bahase arab jee hahaa. Taapiii sebabkan ken tuh dekat SMK SULTAN ABDULLAH semangat gilaa aku nak pergi hahaa :D weh sumpah bestt. Aku jumpaa bestie2 kesayangan aku. Hikhik dari pagiii lepas je turun bas aku terus lariiii then hug diorangg auwmmm hee :) Happy sangat xD Hanya Allah je yg tahu hee. Serious aku terus tnggalkan kawan semarak aku hee xD bukan ape rindu sangat. Sampai lah ke petang tuu aku dgn diorang jee . Well gengg ! hihi bila dah petang kan. Time nak balik dah kan aku sedih gilaaa -.- Rase tak puas je jumpa diorangg. Dah salam , pelukk aku pun terpaksa naik bass -.- Byee korang hm ade mase jumpe lagii. Aku diamm je dlm bas tetiba air mate aku jatuh uhhh sayu jeeee. Pape pun aku sayang korang :')

PASTFUTURE