B a n a n a
B o s s
This is me in cyber world


Hikmah . 16

T a l k
Leave some footprints



H i s t o r y
Have been made

TRIAL PMR :/
Friday 27 July 2012 | 0 Comments
Assalamualaikum , hikhik hyehye :') fuyoo lame tak singgah blogg. Berhabuk bersawang dah fewhh. hikhik ehh korang sihat? Kalau tak sihat makan ubat minum air banyak2. Bulan puasa niee ^^ kekeke emm see tajuk tu? hahahh TRIAL PMR -,- lagii empat harii jee wehh dari harini , empat harii jeee :/ erghhh takut takut. Aku study jugak tapii ready nyee tak full pun -,- fewhh emm ehh doakan aku yee ^^ insyaallah hee. harap2 aku boleh buat yang terbaik , tanak kecewakan parents aku. Korang yang terlibat tuh pun goodluck okay :) Emm harinii last kot aku updates blogg nie. Lepasni on lappy pun jarang :/ hahaa bekoban demi PMR. haaaa sebelum tu , to my Capital A hihik ^^ aku sayang kau okay. Cewahh brutal tak? hahah aku harap hubungan kita nie kekal insyaallah. Aku tanak relay yang pakai buang okay. Hihi aku sayang kau sayang kau sayang kau :') Wuu wuu *gedik hahah. Emm jangan tinggalkan aku sayangg :') Fewhh angau hahah dah dahh sampaii sini jee byebyee :*

PASTFUTURE