B a n a n a
B o s s
This is me in cyber world


Hikmah . 16

T a l k
Leave some footprints



H i s t o r y
Have been made

Keliru :'/
Sunday 5 August 2012 | 0 Comments
Assalamualaikum guys . Em emm thanks a lot tau siape yang wish birthday aku semalam :') emm lame aku tak update kan . Busy sikit tengah trial , dah lahh tanak cakap banyak . Emm aku nak share something dekat dear blogg nih . emm pasal aku dan dia . Pasal diaa emm dia tu siape? Dia tu orang yang ade dalam hati aku sekarang. Emm Capital A -.- aku sayang dia sangat sangat , kalau boleh aku nak relay kami kekal . Aku nak diaa sorang je . Emm tapii , em actually dia ade adik angkat emm aku tak kisah pun sbb aku pun ade abg angkat -.- tapi seriously aku tak pernah contact abg abg angkat aku kat phone melainkan dekat alam maya niee. Emm jealous tuh memang lah adee lagi lagi adik angkat diaa sebaye dgn aku -.- emm tipu lah kalau korang tak jealous bf korang mcm nih kan? Emm then baru kejap tadii aku bace tweet adik angkat diaa tuh , emm aku rase bersalah . Aku nie perampass ke :'/ emm aku tak tau laa , ape maksud kate kate adik angkat dia tu . Emm aku keliru -.- Kalau betol aku rampas hak diaa , emm better aku undur diri . Emm asalkan dia bahagia . Aku nie sensitive emm aku terase gilaa emm tp aku taktau nak explain kat diaa mcm manee :/ aku sayangg diaa , emm aku nak someone yg boleh dengar perasaan aku sekarang :'/ Abg nashh tak on :( Kak fiezah pun tadee :'( emm k lah korang , sampaii sini jee . Wish luck untuk aku esok . emm byee .

PASTFUTURE