B a n a n a
B o s s
This is me in cyber world


Hikmah . 16

T a l k
Leave some footprints



H i s t o r y
Have been made

him him and him ;')
Monday 31 December 2012 | 0 Comments
Hey guys emm haha dua kali aku update harini kan kan haha takpe lahh bia ah blogg aku haha :'D emm actually aku nak cerita pasal dia , pasal kami :') emm 20/07/12 , nie tarikh keramat hohoho , nie tarikh aku bersatu dgn dia sebenarnye :') emm nak t ahu tak , aku sayangg dia sangat sangat emm emm :') tengok aku dah gedik haha sukati ah emm seriously aku cakap dia nie lain emm bukan aku nak kata ex ex aku dulu cuma yelaa aku dpt bezakan diorangg emm and aku harap sangat sangat relay nie kekal :') emm dah nak masuk 6bulan dah relay kami :') emm aku rindu semua kenangan time 2012 :) emm ingat lagi time first time jumpa time anniversary , dia bagi cincin emm lepastu first date dekat kfc hikhik , comel jeeeee time tu hahaha ape ape ? jeless ? hohoho :P haha emm lepastu pegi tengok wayang sesameee emm rindu time tu :') hewheww i do love you so much :') emm tapikann , emm to be honest kitorangg dah lain , dah tak mcm dulu , nak kata lain sangat tu taklah kann. Dia memang caring , selalu care , aku sakit sikit dia dahh risauu emm dia tanye banyak banyak mcm polis hahaa pakse aku mkn ubat , emm suka :')dia sweet hahaa k k sory emo pulak aku emm sekarangg nie relay kitorang dah tak mcm dulu hmm :'/ lain dah emm aku taktahu lahh , maybe aku yg gagal buat dia bahagia or ape ape lah , hmm maybe dia dah emm entahlahh... hmm tapi aku dah cuba yang terbaikk dah emm yelaa aku nie sensitive , sikit-2 nak terase emm salah aku kot , maybe dia dah bosan , dah tension dgn aku emm manelah tahu kann emm.. tapi dia banyak yakinkan aku , selalu bagi semangat kat aku :') emm ptg semalam kredit aku habis emm then dia cakap ''takpe malam nie bia biy call sayang,kita new year sesame :')'' emm aku pon okay lah kann :') tak saba nak otp semua emm. then bila dah pukol 12 aku pegang phone tunggu dia call tapi.. hmm tak call pun , aku tunggu jee maybe dia ade hal ke kann. tunggu lagi emm dalam pukol 12.25 camtu pun dia tak call. emm aku dah syak dia mesti tetido :') sedihh kot , emm sebenanye benda mcm nie selalu sgt jadi :') hmm aku dah biasa dah kot emm dia janji tapi mesti dia tetido lah ape lah hmm takpelah maybe dia penat :') tiap kali benda nie jadi mesti dia sungguh-2 mintak maaf hmm well hati perempuan kan lembut , aku maafkan je diaa then dia janji takkan buat lagu emm tapi dia ulang lagi. banyak kali weh banyak kali hmm aku taktau lahh. mintak maaf janji then buat lagi mintak maaf janji then buat lagi hmm aku rasa aku mcm dah tak guna utk dia maybe dia dah bosan tu lah dia buat mcm tu jee emm sedihh korangg tahu takk. spoil je new year malam tadii emm :') aku sayang diaa , aku takkan tinggalkan dia hmm pagi niee dia text aku tak dpt reply kedit takde , aku buat call me back , dia kata tak dpt call sbb otw nak pegi manjung. see, hmm dia tak ckp pape pasal nak pegi manjung ke emm entahlahh.. jujur aku ckp aku rasa dia dah berubah hmm aku cuma takut kehilangan diaa. aku tknak jadi mcm ape yg ADAM buat kt aku dulu. hmm dah lah sukahati lah hmm.
Dear Amin Annursi , hmm sayang biy sangat sangat tauu :') sayang takkan tinggalkan biy ape jadi pun tapi yelahh sayang takut biy yg buat mcm tu hmm. Kalau biy dah tak sayangkan sayang , biy cakap je ye ? Jgn seksa sayang camni :') hmm sayang takkan pernah putus asa dgn biy :') hmm sayang nak relay nie kekal :') hmm sory sayang takde kredit nak text biy. hmm and one more , tahun nie biy SPM, sayang tanak biy tension pape pasal kita. lupakan je semua emm kalau nak lupekan syg kejap pun takpe hmm biy kena fokus tau :') nie future biy :') hmm iloveyou ;') Soryy aku jiwangg :'3 hahaa emm maybe lepasni jarang update dahh yelah dah sekolah hmm selamat bersekolah :'D byebye :'*

PASTFUTURE