B a n a n a
B o s s
This is me in cyber world


Hikmah . 16

T a l k
Leave some footprints



H i s t o r y
Have been made

Live Laugh Love ❤
Saturday 8 December 2012 | 0 Comments
Assalamualaikum hai hai hey yaww wu huuu hahahaa :D harini aku terlebih rajin nak update blogg. tajuk atas tu include semua ah hewhewwww :D actually harini aku pegi setiawan then esok gerak pegi cameron tapii tolak lambat sikit harini so aku online ah dulu . baju dah siap pack :D heeee haa then aku nak story pasal malam tadiiii wuuu sedihh :/ ape salah aku share kat sini kan kann dear blog nie hee ;) malam tadii si dia call aku ;) otp lah macam biase hikhik. dia buat sejam seringgit tuuu tuu tuuu. hihi aku nak call tapi dia nak call jugak so tapelahh janji otp kann ;) haaa seronok dapat otp dgn diaaaa ;) tapii malam tadi macam ade prob sikit. taktau lah phone sape buat hal , phone aku kot :/ emm diaa tak berape denga suare aku tapii dia tak cakap haaa aku tak denga suare diaa aku cakap teros :3 hahaa mule mule aku tak sedar then dah banyak kali baru aku sedar :/ tiapp kali aku cerita sesuatu dia mesti tak bagi respond . haaa kalau otp kitorang sukaa gelak usik usik huahuahuaa biase lah kann haa then bila aku cakap something cerita something kee dia just macam macam gelak gelak :'3 sedih kot yelaa dia tak bagi respond pun :/ emm last last dia tuka topik . aku dah terase dah :'/ macam acam cakap sorang sorang doh alahaiii. tapi aku diam jee malas nak spoil mood diaa. lagipun dia yang call , tak sampai 30 minit pun time tu so aku go on je cakap dgn dia padahal aku sedih dah . touching gituu hahaa tapi aku sabar jeeee ;) keepsmileee kannn :) aku layan je diaa , gelak ke ape ke then sweet sweet manje manje gitu auwww hahaha :P aku cuba denga semua yg dia cakap , kalau tak denga mesti aku tanya ;) tapi dia tak denga , diam jee hmmm. maybe nak jaga hati aku kot :) lepastu aku try lagii . kadang kadang die denga kadang kadang takk tapi banyak lagi die tak denga dari dia denga haaa :/ then aku cakap lagii , benda aku cakap tu penting bagi akuu yeahhh gituu haha tapi dia tak dengaa , diaa mesti terus tanya benda lain tak pun dia panggil ''sayangg... sayang.. sayang..'' . hmmm aku jawab jugak :) aku senyum jugak :) hmm time tu aku taktau pun die tak denga aku ingat die saje ke ape ke haaaa . sampai lah tahap kesabaran aku hilang hahaahaa dah nk sampai satu jam dia ajak tido , then aku pun okay lah tak kesah lah kan. ade lah die cakap something kan auwmmm hahahaa then aku balas jugak baru sweet kan :P hahaha tapi sayangg.. yg aku balas tu die tak denga hmm :/ dia cuma kata ''sayang tido yee..'' emm padahal benda aku cakap tu pastutnya dia bg respond lain :3 hahaa emm aku tak marah pun cuma sedih jeee alahaii. mula lah moood aku hilang . bayangkan lah korang cakap sorang-2 haahaha >< then aku cakap ''selamat malam'' aku terus off. sedih doh trolololo . lepastu dia call lagi serious tade mood lansung . aku tak angkat then aku terus off phone. berape minit lepastu aku on sebab nak set jam untuk subuh :D hahaa ade text dari diaa . aku bace jee tak reply pun then dia call lagi. aku nie cepat kesian dohh hahahaaa kalau ikutkan sedih nie aku nak tido jee hahahahaa aku angkat lah then diaa sungguh sungguh mintak maaf :/ hmm baru lah dia cakap suara aku tak clear malam tu. hmm tu rupanyaa , macam macam , eeii ape je lahh . heee satu yg aku sukaa diaa takkan berhenti minta maaf , pujok sampai akhirnya aku meltingg hahahaa aku okeyy lah ;) aku senyum jeeee , keepsmilee kannn ;) hakikatnye keep cryingg . hahahaha then okey lahh . haaaa selalu jugak jadi cam ni sebenanye hahaa :/ sabarrrrrrr ;) ehh panjang rupanya post nie hahaa sory tralalalalalllaaaa :D xoxo D publish :D byeeee ;)

PASTFUTURE