B a n a n a
B o s s
This is me in cyber world


Hikmah . 16

T a l k
Leave some footprints



H i s t o r y
Have been made

Backk ~
Monday 10 September 2012 | 0 Comments
hello assalamualaikum :') hikhik dear blogger , rindu u all kay :* dah lame gile tak update kan kan kan :3 heee actually memang dah malass nak bukak blog pong hiikhik . harini tetibe tergerak hati nak update :) dah tukar skin tp tak cantik :3 haha biar je ah . Btw korang sihat ? hewhew emm memang banyak cerita aku nak cerita sini , tapi kalau nak cerita semuaa memang bejeler lahh hikhik. okey first at all , 4weeks to go je kan ? hee ape yang 4Weeks ? PMR lahh :3 haaa goodluck kay yg amek pmr tahon niee :') haa aku sekali lettew hikhik.haa okey then aku nak story emm , emm pasal pasal buah hati aku emm. aku sayangg diaa , mestilah kan :3 siape tak sayang boyfiee kan emm.aku bahagiaa dgn diaa taapii aku selalu risau sejak aku tahu siape EX diaa and sejak terjadi semuanya perkara perkare itu . Yang tahu tu , tahu lah kot , kan kan :3 emm dari awal aku tak tahu pape sebenarnye , tibe tibe jee haishh -.- darii kawan jadi macam niee , aku taknak pon semua nie berlaku tp nak buat cemane kann. emm perkara nie same je macam mase aku form2 dulu , disebabkan kawan aku beralah. But now aku tak boleh , aku tak kuat :'/ aku sayangkan diaa . Hari-2 aku fikir semua nie , menggangu ekceli , tapii nak buat acane kan . yelahh , aku memang tak suke gaduh gaduh niee , rase macam buangg masee kan kan :3 so aku decide untok terus diam emm . kau buatlah ape kau suke , aku tetap anggap kau kawan aku :') emm cume aku tetap risau haishh . aku selalu fikir negatif emm bukan sebab aku tak percaye diaa , cuma aku risau -.- emm emm ehh dah lahh , aku harap relay aku dgn diaa berkekalan :') emm #DearBoyfiee , emm i do love you. saya sayang awak tau. saya tak pernah berahsia dgn awak cuma kadang-2 tuh saya taknak buat awak risau so takpe , biar saye pendam sorang-2 :') emm saya janji tak akan tinggalkan awak :) saya akan pegang janji-2 tu awak . cuma emm saya tak suka kalau awak ulang kisah awak dgn EX awak dulu bersame saya :'/ emm macam malam tadii , saya harap awak faham emm emm. emm kita same-2 jage relay nie kay :) emm saya sayangkan awak <3 -Muchlove ehhhh aku jiwangg -.- sory emm dah lame tak luah dekat blogg nie kan , haa maybe lepas Pmr nanti baru aku update balek :') tung tungggguuuu tau :) emm kay sampai sini jee byebye :*

PASTFUTURE