B a n a n a
B o s s
This is me in cyber world


Hikmah . 16

T a l k
Leave some footprints



H i s t o r y
Have been made

I'm back :'D
Saturday 17 November 2012 | 0 Comments
Salam , hey blogger :') weee lastly dapat jugak aku update ! hahaa lame dah kan tak post , lame sangat sangat . rindu :'3 wuuu last post pon sebelum Pmr haritu and now Pmr dah habes :P wehee tapi getar getar nak tunggu result -,- takut wehh , wuuu . Insyaallah semua Pmr candidates punye result excellent :'D hikhik Amiiinnn :> haa tengok blog aku dah tuka skin lagii , comel kan ;) lagu pon samee , suke lagu ni , feelingg hahaa -,- Btw eh eh err haaa rase macam banyak sangat nak story kat sini :P hahaa cuti dah 2minggu dah , korang pergi mane je cuti cuti niee ? hikhik :D emm nak cite pasal laen lah , haa pasal superman aku :P hewhew takpe kan kan , blog aku sukati aaaa :P hee. emm kelmarin eh eh bukan lahh ehh betol lah :P hahaa actually kelmarin hari jumaat 16/11/12 tu kan 4 month anniversary aku dengan diaa :) emm taknak ah cakap bebanyak :'3 aku bahagia dgn dia , emm ehh taknak lee jiwang kat sini :'3 saya sayang awak tau :D iloveyou yeeee ;> wo ai ni :P hahaa gileee kan ;) emm doakan aku kekal dgn dia :) emm . haaa dah dah dah . dah lepas rindu kat blogg , nakk off nak mandi ;P byebyeee ;)

PASTFUTURE