B a n a n a
B o s s
This is me in cyber world


Hikmah . 16

T a l k
Leave some footprints



H i s t o r y
Have been made

Thursday 3 January 2013 | 0 Comments
Assalamualaikum :') hee today dah hari kedua sekolahh kan kann . so how ? okayy ? hahaa sebok je tanye orang kannn -.- hahahaa macam tak percaye aku dah 16 :'3 hohoho actually aku nak share , emm emm minggu first nie student form 4 smk seri perak ade orientasi dulu kat dewannnn , bosan tau duduk dewan sehari suntuk hahaha , dengar ceramah puleeeeee -_- hahaa semalam cikgu terangkan pasal pakej kelasss and matapelajaran . bukan satu or dua cikgu tapi ramaii yeeeee , nie menyebabkan gua tak faham pape -.- hahaha serious , cikgu first cakap camnie , then seterusnya cakap camniee , haihh peningg dibuatnyee :3 emm tadi cikgu dah bagi borangg pilihan kelass , esok baru confirm masuk kelas apee. Borangg tu ade dua pilihann. Emm ayah nak sangat aku masuk agama sains , teruskan bahasa arab tuu , lagipun kelas tu baguss katenyeeeeee. emm aku taknak actually tapi papehal pun aku kena denga ckp ayah dulu , yelaaa parents kan kann. masalahnyeeeee aku tak cukup syarat. emm hanya disebabkan gred Bahasa Arab dalam PMR haritu -_- sadlifee hahaa tapi aku tak despert pun nak masuk kelas tu cuma yelaaa kehendak parents gituu. Aku dah terangkann dekat ayah , ayah nak jugeeeeee , buat permohonan dulu :'3 emm emm kay takpe lah aku ikot dulu :') thennn cikgu kat sekolah dah ckp merepek repek hahaaa aku yg tak faham sebenanyeeee :3 aku jadi keliru untuk pilihan keduaaa. Aku memang nak masuk sains tulen je sebenanyee sebab takut tak boleh bawak kat agama sains tu emm tapi kalau dah ayah nak aku bawak bahasa arab , ape salah aku cuba kalau ada peluangg :') emm then tadi cikgu baru cakap siapa yg nak buat permohonan kena tunggu sebulann sebabnyeeee ramai yang lebih layak duduk di kelas agama sains tuu so kena tunggu diorang yg betul layak tu blahhh ke SBP hahahaa :P emm so ending buat mase nieee , aku dekat kelass Sains 1 :') emm lega jugak sebab in sha Allah matapelajaran kat situ aku boleh bawak. kalau kat agama sains tu risauu jugeeee :'3 emm but to be honest aku sedihh jugakk , sebabyeeee nanti terpisah dgn kawan kawan rapat time form 3 tuuu :'/ emm emm dini AS , qilaa pun ayah dia suruh , nanad pun samee , well diorang lagi layak dari aku haha emm tapi ramai jugak budak kelas aku dulu amek sains tulen :') fewhhh and one more thing aku sedih jugakkk sebab kelas aku nantii jauhhh dari kelas diaaaaaa :'/ lifelesss namenyeee hahahaa jauh gile masalahnyeeeee :'3 hahaa kalau aku masuk AS sebelahh jee kot hohoho . hahaa ehh kesitu pulakkk , aku kena fokus right untuk SPM 2014 :')jauh ke dekat ke asalkan kami tetap saling menyayangi hahahaa :'D emm lagipun aku lagi prefer pilih sainss tuu dari agama sains emm. tapi papehal punn lepas sebulan nanti in sha Allah aku mohon untuk Agam Sains kalau adee peluangg :') haaaaa now diaa akan lebih busy sebab dia nak spm , sedihhhhh ;'( hahaaa takde lahh , tu future diaa , aku kena fahamm ;') haaa the endd , tu lee cerita akuu dua hari sekolah niee hohohohh :'D haha byebye :'D

PASTFUTURE