B a n a n a
B o s s
This is me in cyber world


Hikmah . 16

T a l k
Leave some footprints



H i s t o r y
Have been made

Sadlifeee :'(
Friday 4 January 2013 | 0 Comments
Assalamualaikum :') hmm harini aku sedihh , sumpahh sedih gileee :'( emm tadi pemilihan kelass , cikgu kann dah bagi borang semalam untuk buat dua pilihan. Dua dua pilihan aku pilih tak dapat :'( emm memangg bukan aku sorang je kene tapi yelee sedih kot :'/ hmm aku dapat sains teknologi. emm memang lah sameee jee tapi ade seni dgn rekacipta :'( hmm sumpah aku tak minat seni langsung! budak rka tetibe belaja seni hmm kalau takde dua subject tu aku tak kesahh tp hmm aku risau sebab dua subject tu jeee :'( Ya Allah hmmm otw nak g kelas tu tadi aku nangis kot hahaa kengkawan dekat aku jele nampakk haihhh sedihh tu hanya Allah je tahu emm emm :/ aku risauu , next year spm , kang aku tak boleh bawak emm. tadi otp dgn diaa pun aku nangisss :'/ nak cover tp dia tahu hmmm sedihh wehh sedihh :'( emm alhamdulillah laa tu bukan keputusan muktamad , aku still boleh mohon emm. tapi kena tunggu lagi seminggu -.- haihhh seminggu belaja seni , rekacipta ? lifelessssss! huhh ayah kata nak mohon AS emm kalau tkdpt pindah convent. hmm aku tknak pindah :/ harap sangat dapat emm aminn.. tak pon SN2 emm aku takut jugak AS tu , budak pendei semua kat situ emm tp tkpe aku boleh cuba :) emm better AS dari ST :'/ emm pray for me , aku harap sangat sangat :'( hmm aku risauu , sedih gileeee haihhhh tak sangka aku terpelanting kt situ emm. time balek tadi jumpe kawan-2 rapat aku , peluk diorang then aku nangiss :'( emm alahaii sedihnyaaa. emm tapi lega sikit , dia banyak bagi semangat kat aku , thanks sayangg :') emm i wish and i hope so. aku tak sanggup dkt ST tu , aku dah le memang tak minat teknologi bagaii tuu -.- hmmm naseb ade member ramai jugak haihhh ok malass fikir sgt , relaksss , semangat :') emm cuba dulu right :) doakan aku , emm byebyee :')

PASTFUTURE