B a n a n a
B o s s
This is me in cyber world


Hikmah . 16

T a l k
Leave some footprints



H i s t o r y
Have been made

sedihh :'(
Saturday 5 January 2013 | 0 Comments
Assalamualaikum hmm sedih lah :'/ memangg aku tak habis fikir lagi , tak boleh pun. hmm pasal ape lagi , pasal kelas lah :'/ hmm runsingg , sedihh semua ade. macam macam aku fikir emm. baru tiga hari sekolah. hancur semua azam aku fuhh. aku azam tahun nie taknak main main dah , start belaja je nak fokus terus. tp kalau dah cenggini , hampeh le namenyeeeee hmm :'( aku dpt kelas yg aku tak pilih kann. sedihh la , subject yg aku tak suka , aku tak boleh bawak :'( hmm ape yg aku nak fokus. alahaii emm serious semangat aku hilang teruss , sedih gileee , mmg la ramai bagi advice semua suruh cuba tp aku tkboleh , aku sedih jugeeeee :'( hmm aku ingat aku dgn sepy jee kene camnie , rupenye ramai lagii , emm kelas AS dh makin kurangg sbb ramai p SBP , in sha Allah ade peluang. aku harap sgt em aku dpt masuk situ. aku tak sanggup kt ST tu :'( haihh nak menangiss rasenyeeeee :'/ emm tadi bace blogg nanad , sedihnyeee :'/ emm kitorangg dah terpisahhh semua. emm dah lee kami dok luar , kang susah nak rapat cam dulu. diorag ok lagi , ade 5 org kat AS emm fatyn dgn azie sains1 , aku dgn kecik terpelanting ST :'( hmm sediihh laa , pray for me hmm aku harap sgt sgt dapat emm emm. dah le kena tunggu seminggu ;'/ sadlifee , ramai pulak yg nak mohon tuka2 kelasss , risau aku haihhh. mesti cukgu peningg kangg. tu laa , ce cikgu bagi jee elok-2 semalam. emm entah laa. redha. doa je banyak2 , hmm aku dah tade mood dah , alip pun ckp better tuka drpd hancur mase depan aku kang haha emm. huhh esok sekolah , takde semangat wehh emm taktau nk ckp ape dah byee. emm :'/

PASTFUTURE