B a n a n a
B o s s
This is me in cyber world


Hikmah . 16

T a l k
Leave some footprints



H i s t o r y
Have been made

It's about future.
Thursday 24 January 2013 | 0 Comments
Assalamualaikum :'> hai hai hey hoyy hahaa excited kann. Emm harini rajin sikit nak update blogg. Semangat sikit sebab tadi nanad pun update. hahaa satu lagu dah tuka kan kan :'D hoho emm actually emm tajuk tu? Yess demi masa depan. faham tak ? haha yeeee sorangg lagi kawan aku akan pindah ke sbp. esok last dia kat semarak tu. hmm sedih :'( dinie dinie hmm. haritu azie and now dinie :'( hmm sadlifee. And kecik pulak dalam proses buat rayuan ke kv. Kalau dia dapat , dia pula pergi. K yang tu paling sedih :'( hmm nanti aku punya nasib sama mcm fatyn. Kekok lah hmm. Diorang pun semua sedih dinie nak pindah. Dia best , awesome , pandai :') hoho tapi takpe. demi masa depan diorangg kann :'> semua ade hala tuju masing masing. Make it positive kan. Nanti nak kejar mase depan masing masing semua akan berpecah jugeee. Masa akan datang , mesti ade kawan baru , tempat baru :') kann hmm tapi sedih lah :'( Setahun. Setahun dgn dinie , azie , dgn diorangg :') emm setahun tu dah cukup untuk aku kenal diorang , faham diorang sampai lah sekarangg :') Aku bersyukur dpt kawan kawan mcm diorang :') Diorang memahami. Ade tika susah atau senangg. Huyyooo ayat aku menusuk kalbu XD hahaha. emm tahun nie memang tak best. Rase pelik. tapi kawan tetap kawan kan :'> Even now kami dah pecah pecah. Kelas berbeza. Ada yang pindah. Nanad keluar hostel. Tapi mesti ade mase untukk sesame :') hmm. Kat sekolah selalu jugakk lepak sesame. Bila perhimpunan kami akan beratur ramai-2 dekat barisan 4AS padahal aku kelas lain , fatyn shud haha selambe jeeeee. Kami buddys kami takkan terpisah :') hahaha 2012? hmm memang banyak kenangan :'> 2012 lah paling best. Aku budak baru kat semarak then dpt kenal diorang. Dapat jadi kawan diorang. Then aku rapat dgn diorang macam dah kenal bertahun tahun lamanyee. haha semua nie cukup indah bagi aku. Cukup Indah :') hmm. Time cuti hang sesameeee. semua same same :') hmm tapi sekarang dah tak cukup. Makin kurangg. Semua nak blahhh -_- hmm takpelahh :') diorang pergi untuk belajar. Dinie jaga diri yee kat sana. Kitorang sayangg kau. Harap esok hari terbaik utk aku , utk kitorang sebab last jumpe dinie :') emm last boleh tengok dia gila gila. Muka comel dia tu haha. Okayy feeling nyaaa post aku nieee. Wakaka of course la kan. Aku sayangg semua kawan kawan aku :') *Sweet kan aku? hohoho :D Kalau boleh taknak ah tengok diorang sedih. Macam qiela haritu time leman pindah hmm nasib baik now dia dah boleh senyum selalu bila gather sesame. Macam nanad. emm kita perempuan , kena kuat selalu tau. Jgn tunjuk yg kita nie lemah :') hmm cewahhhh haha :'P betul la kan kan kan? hikhik korang kena selalu kuat tau , sabarr :') dpt pahala hikhikk. Okayy jumpa di lain post lain hari k :* hahaha byebyee :'D

PASTFUTURE