B a n a n a
B o s s
This is me in cyber world


Hikmah . 16

T a l k
Leave some footprints



H i s t o r y
Have been made

When LOVE start to gone
Saturday 19 January 2013 | 0 Comments
Assalamualaikum :') hmm sehat? Lame jugak aku tak update blog kann. Hmm and now aku betul betul perlukan blig nie hahaa. ''When Love start to gone''. Actually tajuk nie takde kena mengena punn. ehh yeke? hmm entahlah. Okay first. Aku sedih sebab kawan kawan aku nak pindah. Hmm Azie dini. Diorang tu my love tau. Hmm memang sedih saat kawan kita nak pergi tinggalkan kita kan. Tapi takpe , diorang pergi untuk belajar :') Jgn lupakan kami kat sini yee :* best luck k. Hmm tadi dpt lepak dgn diorang. Best , best sangat. Hikhik. Hmm thenn pasal dia. Yess diaa. Hmm aku cuma nak cerita. Walaupun aku dah share dgn kawan kawan aku. Aku tetap akan cari blog nie hmm. Lately kann , yee mcm yg sedia tahu. Relay kami memang dah tak mcm dulu. Hmm tapi aku sayang dia. Yee aku memang sayang dia. Hmm manusia cepat berubah. Entah entah bagi dia aku pun dah berubah kan. Hmm tapi aku selalu cuba nak jadi yg terbaik utk dia. Lately nie jugak aku selalu tak sihat. Aku takut , aku takut kalau aku tak dpt nak teman dia sampai akhir hayat dia. Hmm sebab tu kalau boleh aku selalu nak dgn dia. Selalu nak dia ade dkt sisi aku , teman aku hmm. Tapi aku tak boleh nak harap sgt semua tu. Sebab aku kena fahamm dia. Dia busy , now dah start latihan nasyid , lagipun this year dia spm. Kalau balik rumah pun dia penat. Lepas maghrib dia nak buat hw then kalau dia teman aku lepas buat hw pun selalunya mesti dia tertido. Hmm hari hari macam tu sebenarnye. Sebab tu aku kata relay kami dah tak mcm dulu hmm. Aku sedihh sbb hmm taktau nak ckp mcm mane lah :') hmm. Dia selalu buat aku tunggu dia. Takpee , aku memang selalu tunggu dia. Aku akan terus tunggu dia. Hmm tapi jaga lah perasaan aku. Kuat mane pon seorang perempuan. Hati dia tetap lembut. Yee semua perempuan dikurniakan satu hati yg sangat lembut kan. Hmm. Kelmarin aku tunggu dia sampai 4.30 pagi. 4.30 pagi hmm. Nak tunggu sampai 4.30 pagi tu cukup seksa sayang. Hmm aku bukan nak ungkit. Aku sedihh , aku takkan dpt lupakan semuanya tentang kita. Tak kira lah masa susah atau senang. Masa sedih atau gembira. Hmm kadang kadang aku rase terabai. Mengade kan aku? Hmm yee tu lah aku. Tu diri aku. Aku seronok sangat kalau dpt text dia lame lame. Sebab aku rindu semua tu :) Hmm. tapi kalau dia dah start tak reply aku mesti sedih. Aku jadi tak tentu arah. Macam org gila, Mcm org bodoh pun ade. Hmm. Hati aku rase mcm hmm taktau nak ckp mcm mane. Hmm mase tu aku kena mula faham. Aku kena selalu positive. Hmm :) Then aku terus tunggu dia. Tadi jumpa dia kat sekolah. Hmm seronok sgt masa tu. Walaupun kejap je :') Dia pakai baju yang aku hadiahkan kat dia time anniversary kitorang haritu. Hmm seronok aku tengok :') Dpt sembang kejap pun jadi lah. Dah lame tak jumpe mcm tu. Emm then dia balek. Aku stay sekolah lepak dgn kawan-2. Hmm. Dia kata kalau dah balek text dia. Hmm aku cakap okay. Bila aku balik excited nak text dia. Yelaa baru lepas jumpa , makin rindu lah kan. Hmm dia reply tapi satu text je. Lepas tu langsung tak reply dah. Hmm maybe dia tidur. Ye dia tidur. Selalunya memang dia tidur. Tak pun tertidur sebab tu tak reply text aku. Kadang-2 tu aku harap kalau hari sabtu tu lah hari paling banyak masa nak spend sesame. Yelaa cuti kann. Hmm tapi.. Now still tak reply. Aku tunggu :') Hmm tadi aku share dgn kawan kawan aku. Hmm diorang just senyumm sebab diorang kata aku dgn dia comel. Merajuk sbb tu je kan. Hikhik hmm dalam hati aku siapa tahu. Hmm lagi lagi bila lepas diorang baca semua text aku dgn dia tadi hahahaa. Asyik cakap comel jee. Malu aku haha hmm. Tapi sekarangg dah tak mcm dulu. Dah tak mcm semua text yang korang baca tadi :') Hmm saya sayangkan awak. Saya selalu tunggu awak. Wassalam :')

PASTFUTURE