B a n a n a
B o s s
This is me in cyber world


Hikmah . 16

T a l k
Leave some footprints



H i s t o r y
Have been made

Awak
Friday 22 March 2013 | 0 Comments
Assalamualaikum hai hai :) hmm taknak cakap banyak lah cuma nak share sikit je dekat sini hmm awak? Yee awak? Saye rindu awak lah rindu sangat :') hmm jujur saya cakap , awak dah tak macam dulu , awak dah tak macam awak yang saya kenal mula mula dulu hmm saye rindu awak sangat-2 :( kenape sekarang awak asyik nak lukakan hati saye? hmm saya faham awak , hari hari saya akan cuba faham awak walaupon kadang kadang saya penat dgn perangai awak :( hmm saye rase awak macam tak hargai saye sekarang. Mungkin bagi awak semua nie takde ape kan , tapi bagi saye tak sebab saye yg rase hmm :( saye nak awak yg dulu , taknak yg sekarang hmm. Awak ingat lagi tak mase mula mula kita kenal? hee comel je masa tu :D hmm awak asyik retweet tweet saye then kite tweet tapi as friend je time tu kan. tetiba kawan awak post kat wall fb saye yg awak suke saya padahal awak tak add saye lagi masam tu hihi then seminit lepas tu terus awak add saye hikhik pastu kite jadi kawan :) comel jee hmm beberape hari lepastu kita mula texting , comel sangat awak mase tu ,saye seronok bila ade dgn awak hmm rindunyaaaaaa :') tiap kali text mesti sweet jee hee ade je ayat awak buat saye melting , gaya awak layan saye semua tu buat saye melting :'3 sampai lah kite bersama dan saya mula sayangkan awak. hihi kalau awak nak tau text awak yg dulu dulu tu semua saye simpan. ade lagi dalam inbox :'3 bila baca balek mesti saye senyum sebab comel sangat hikhik indah je rase mase tu kan awak? hmm saye bahagia sgt dgn awak , bahagia sangat awak :) hmm dah 8 bulan kita sama sama sempailah sekarang kan awak :) hmm awak cukup istimewa bagi saya , saya sayang awak sangat-2 , hari hari awak ade untuk saya sampailah sekarang cuma perangai awak sekarang dah tak macam dulu. Dalam sehari mesti ade perkara yg buat saya sedih , kecewa , terasa :( kenapa awak? hmm dah la banyak benda kita lalui selama nie. Ingat lagi tak orang orang ketiga yg ganggu relay kite dulu? Ingat lagi tak masa awak nak balas dendam kat kawan awak , tapi saya yg jadi mangse kecewa. ingat tak? seksa sangat awak rasenye masa tu tapi saya tetap sabar , tetap faham awak sebab saye sayang awak :) tapi kalau hari hari awak buat saya macam tu , penat lah saye awak. saya takut saya tawar hati hmm :( saya taknak. sebab tu saya mintak hari nie awak jgn ganggu saya. ingat tak bear yg awak bagi tu? Bear tu selalu ade dgn saye , saye letak je kat tepi katil saye. Bila rindu awak , mesti saye senyum je tengok bear tu. Bila saye sedih sebab awak , saye akan cuba senyum jugak utk awak :) kalau boleh saya taknak awak tau yg saye sedih sebab awak :/ tapi awak tak hargai sayaa ;( hmmm kelmarin kita baru jumpa , hee comel je kan kan :'3 kalau diingat mesti rindu hmm tapi malam tadi awak buat benda yg sama :/ hati saye dah cukup kuat nak tanggung semua nie. kadang-2 asmpai saye rase penat. malas nak fikir dah. awak tau? naseb baek saye ade kawan-2 yg selalu ade utk saye , dengar luahan hati saye hmm :( kadang-2 saye buat macam takde ape yg jadi sbb saye penat nak bersedih hmm dah la awak , saya mintak maaf yee. saya sayang awak. byee...

PASTFUTURE