B a n a n a
B o s s
This is me in cyber world


Hikmah . 16

T a l k
Leave some footprints



H i s t o r y
Have been made

Trying
Sunday 5 May 2013 | 0 Comments
 

Assalamualaikum and hi there! Emm esok dah start exam Mid Year. Ya Allah takutnyaaa hmm. 
Study? Hihi itu la masalahnya. emm ade laa study sikit. Memang sikit sangat alahai hmm macam mana nak score. Haritu masa ujian satu rasa macam okay je. Yelaa maybe soalan senang kan. Nama pun mid year mesti laa makin susah. Dari satu paper je niw dah ada dua tiga paper haihh. Hmm wish me luck tau hihi utk korang yg exam tu pun goodluck okay :*

*Trying*. emm tertanya tanya tak trying apa? hihi okay start.

Emm pendekkan cerita aku cuma nak cuba jadi yg lebih baik utk dia dari sebelum ni emm sweet kan? haha *jerk :'3 hmm semalam ada terjadi satu tragedi. jeng jeng haha nak tahu? hmm taktahu nak cerita mcm mana tapi aku kecewa jugak la. Kecewa macam mana? Means em sedih la. Selalu jugak jadi macam nie hm tapi aku okay je sebab aku sayang dia. Cuma aku perlukan masa aku. Tapi entah kenapa malam tadi aku bertindak nekad hmm. Kesian dia tau. *Maaf sayang..

Tahu aku buat apa? fuhh fuhh emm ahh aku takde niat cuma nak menyedarkan dia sikit je hmm sikit je

Hm macam orang gila je aku react malam tadi haha aku cakap dgn dia suruh dia lupakan aku haha gilakan? tengah otp pulak dan dia menangis hmm aku terharu tapi masa tu aku rasa macam ahh speechless dan aku teruskan kata kata aku yg menyakitkan hati dia hmm maaf sangat. Then aku terus off. Tak cukup dgn tu, aku tukar username, bio dekat twitter hahaha username aku ''Move On'' then bio aku dah takda nama dia. Hmm kalau aku kat tempat dia memang tak terkata lah sedihnya. Hmm then aku on pulak fb buang relay. Huhh kejamkan aku? hm tapi aku betul betul takde niat dari hati utk semua tu. Tu cuma 'plan' emm plan supaya dia pun lebih memahami aku lepasni. Aku letih. hmm dia tahu dah pun semuanya.

Wait *lap peluh* hahaha okayy sambungg..

Lepastu aku on tweet then aku tweet macam macam. Macam macam tu macam orang 'heartbroken' katakoo haha. emm time tu jugak dia on tweet then dia mention aku tapi aku buat dono je. dia tweet lagi hmm dalam ego ego aku tu aku stalk juga dia. Sayang kot. hmm lepastu aku off dan tidur. Bangun pepagi ada text dari dia, hmm sayu jee. Tapi ego masih menguasai diri. Aku biarkan aje. hmm on tweet semua tanya kenapa aku dgn dia. Aku cakap 'okay' je hmm.

Pendekkan ceritaa tengahari tu dia call aku. Emm aku usha je incoming call tu tapi at last aku angkat jugak. Rindu kot :< haha emm then otp lah. Dlam rindu tu still ada ego. Hmm hati sakit kan. Aku tetap berkeras dgn keputusan acah acah aku tu haha emm seriously semua yg aku cakap tu bukan dari hati. hmm tak mungkin aku nak pergi dari dia. tak mungkin... hmm dekat setengah jam jugak bersedih barulah hati aku ni terbukak. Aku rasa macam nak dia! nak dia! hahahaha emm aku jadi lemah. Aku mengalah dan... kami okay. Aku jujurlah semuanya. Memang bukan niat aku nak 'kawan' ke ape ke semua bagai tu. Tak! Aku sayang dia hmm. haha 

Minggu depan anniversary kami yg ke sepuluh bulan. Tapi masa tu dia ada lawan nasyid. But it's okay aku still boleh text nak wish kan :') hmm. Jujur aku risau dia nak pergi lawan tu hahaha emm aku memang macam    nie. hmm cepat risau.. gelabah.. haha dia kenal aku. dia tahu haha aku cepat risau. kalau dia nak kemane mesti aku risau. Dia pergi tilawah haritu pun aku risau.. haha bukan ape, aku risau bila dia jauh sikit dari aku hmm risau sangat. Dia lambat reply text pun aku risau padahal kadang-2 tu dia terlelap je haha emm weird? biarlah aku sayang dia.. hmm haha petang tadi balik merayap dgn shud aku text dia tapi tak reply hmm see, risau laaa. haha emm aku memang dah rasa dia tidur. Tapi bila dah pukul 7 tak reply aaa risau siaa. haha emm then bila dia dah text, dia kata 'sakit' emm aku punya risau nie rasa macam nak start moto pergi rumah dia xD hahaha emm rupanya dia headache.. hmm risauu :'( dia jarang sakit macam tu.. nasib sikit je. rest okay sayang..

hmm iloveyou even more. aku tak pernah serious macam nie tapi bila dgn dia hmm aku cuma harap hubungan aku dgn dia kekal. Aku berdoa supaya hubungan aku dgn dia sampai akhir nyawa. Bukan hubungan yg orang selalu gelar ''cinta monyet''. Bukan! hmm kita sama sama jaga hubungan kita ye sayang :') Jaga hati dan perasaan awak tu. Hanya utk saya. hmm saya sayang awak tau *hug.

'Tak kira apa pun yang jadi hati saya tetap untuk awak. Saya janji. InsyaAllah. Saya sayang awak''
-Yours

Okay the end. hmm now masa study okay study. Wish me luck.
Assalamualaikum :*


PASTFUTURE