B a n a n a
B o s s
This is me in cyber world


Hikmah . 16

T a l k
Leave some footprints



H i s t o r y
Have been made

US ♥
Saturday 4 May 2013 | 0 Comments
Assalamuaikum and hi people. Woaahhhh dah lama gila tak update blog kan. Berhabuk dah *tiup tiup* haha. Bukan setakat tak update, sign in pun dah jarang. weheee busy lah katakan xD Btw semua sihat? Baguslah kalau sihat hihi. Disebabkan dah lama tak share cerita dekat blog nie so banyak juga lah nak diceritakan. Kalau nak cerita semua dua tiga page pun tak habis haha so aku hanya akan cerita pasal 'US♥'. weheee aku dan dia lah kan. 11 haribulan 5 nie genap 10bulan 'relationship' aku dgn dia hihi. Dalam jangka masa tu macam macam perkara dah aku lalui dengan dia. Dari manis bertukar pahit bertukar masam kelat then kembali manis haha. Okay enough hihi. Memang banyak lah perkara nya. Dari mula aku langsung tak mengenali diri dia, sampailah aku betul-2 kenal dia sekarang. Perangai dia, cara dia, kelemahan dia semua lah. Betapa sayangnya aku dekat dia hanya Allah je yg tahu. cewahh ayat hihi. Aku sayang dia sangat sangat kot. Series kan? Emm aku bukan nak bezakan dia dgn seseorang yg pernah miliki hati aku 'dulu'. Cuma bagi aku dia nie macam hmm lain laa. Dia terlalu faham aku, sweet, caring ahhh semua lahh. comel tahu ♥ hihi dia selalu ckp dia tak pernah main main dgn aku, dia nak kawen dgn aku la hihi bila aku gelak mesti dia buat suara serious dia hihi. comel. You know what sayang, semua tu jugak lah yg aku impikan. Sehari kalau tak contact tak sah hihi. Even dalam sehari tu dah dua tiga kali otp pun rindu tu tak berkurang haha cewahhh xD Aku sayang dia sangat hmmmm Dulu waktu mula mula, waktu aku belum matang lagi haha tiap kali ada salah faham aku akan merajuk. Normal laa tapi yg tak normal bila aku mintak 'putus' wuuu seram tak? hahaha emm act aku takda niat pun nak mintak macam tu, aku cuma nak uji dia sebab kadang-2 dia buat hati aku sakit hmm. Then bila aku cakap macam tu mesti dia nangis hihi auww terharu. Comel sangat. Aku pernah takde niat nak cakap semua tu. hm Tapi sekarang dah tak dah, rasa saling memahami tu dah makin kuat dalam hati aku. Merajuk tu biasa la, baru comel hahaha emm. A ku cuma harap hati dia takkan berubah sampai bila bila. InsyaAllah.
Untuk awak: Saya sayang awak sangat sangat tau. Tak kira lah apa jadi antara kita sebelum nie pun hati saya tak pernah bencikan awak. Dan saya harap benda tu takkan jadi. Kita sama sama doa utk hubungan kita hmm sayang awak tau. Sangat♥

PASTFUTURE