B a n a n a
B o s s
This is me in cyber world


Hikmah . 16

T a l k
Leave some footprints



H i s t o r y
Have been made

Selamat Hari Guru
Friday 17 May 2013 | 0 Comments
Assalamualaikum and hi! 
Sekarang ni tengah musim exam kan. So macam mana exam? Okay? haha em Mid Year ni aku rasa macam haishh semua nyaa ahhh benci betul nak cakap haha. Study pun bukannya masuk so aku lalu paper paper tu dgn keredhaan je ceh ayat haha. Ada lagi tiga hari barulah tamat peperiksaan ni. Tiga hari pun rasa macam tiga tahun. Malas betul nak study haha btw wish me luck :*

Emm selamat hari guru :D hahaha dulu kalau sekolah rendah tia je hari guru sibuk nak belikan cikgu hadiah kan haha now? Mana ada fikir semua tu , fikir hari guru je tak belajar yeayyy xD haha teruknyaa k.
Emm semalam sekolah aku buat sambutan hari guru. Seronok lah jugak haha okay topiknya haha semalam band aku buat show weheeeee hahaha :'3 Emm lama kot training nya sebelum ni. haha pagi pagi datang sekolah semua orang kena duduk dengar merepek repek dekat tapak perhimpunan, aku dgn band aku lepak dewan kuliah je practise hahaha. Tak kena panas pon, ada air cond xD hahaha

Serious, memang berdebar gila aku nak buat show semalam haha. Show apa? haha band laa dua vokalis dua guitarist sorang keyboardist cewahhhh xD aku lah tu hahaha. Hari sabtu haritu cuaknyaa takda la sampai macam semalam. Yelaa hari sabtu haritu ramai orang luar jee semalam semua budak sekolah haha malu laa :'3 haha dengan aku fikir ada dia nyaa haha malu. Sabtu haritu dia mana ada pergi nasyid haa.
Kiteorang bawak 5 lagu emm.

Tiba je time kteorang kena panggil makkk menggeletar je haha tapi aku cuba steady je konon. padahal hahaha diorang dah angkat keyboard guitar semua haha emm intro nya memang aku masuk dulu. Tapi bayangkan semalam semua tak kena, wayar jack buat hal aaa aku tak ada mood dah nak show. Serious malu haha aku dah masuk tekan keyboard tetiba tak bunyi apakk betul. haha lepastu aku keluar je buat muka tak bersalah then masuk balik haha malunya. peduli apa haha. Memang rasa taknak masuk dah. Dgn terpandang depannyaa makkk ramai gila orang haha lepastu ternampak pula dia dekat tepi pintu ramai ramai dgn geng dia haha rasa nak fly wuuu hahaha.

Then ayen betulkan wayar semua ah lama gila kiteorang ambil masa betulkan semua tu haishh lepastu baru masuk and start main lepastu diorang semua tepuk tangan hahaha serious menggeletar habiss. Siap ada silap tekan note lagitu haha orang tak perasan kot. Lepastu mula lah sampai habis alhamdulillah okaaay jee. haha tapi disebabkan kesalahan masa first time tu ah malu hahaha.Habis je show ramai jugak laa kata best haha walaupun aku tak puas hati sikit pasal wayar tu haha. Balek rumah onlinee pun ade orang IM kata gempak best weheeee haha alhamdulillah terhibur rupanyaaa ;) hikhik

Cikgu cikgu pun tegur aku cewahhhh hihi tapi malu dengan dia lah dia sedar aku buat silap haha okay takpeeee ;) haha emm rindu diaa :( ehh lari topik haha. Tadi pun ada lagi tegur pasal show hihi suka ;) hahaha em tapi lepasni tak ada dah. Tengok laa kalau ada show lagi ke. Harap ada battle. Rindu gila nak training dgn diorang. lepak lepak serious rindu hahaha training malam malam layan laa haha tapi takpee laa stop kejap penat kot 2 3 minggu nie huww.

Okay done. Bye Assalamualaikum :)

PASTFUTURE