B a n a n a
B o s s
This is me in cyber world


Hikmah . 16

T a l k
Leave some footprints



H i s t o r y
Have been made

When Night Come
Monday 6 May 2013 | 0 Comments

Hi! Di malam yg hening ditemani bunyi rintik hujan haha emm malam nie aku overnight.
Nak study la katakan hihi. Cuma aku terasa sunyi dan agak bosan sikit yelaa seorang diri haha.
Tapi study time macam ni sumpah masuk. Serious, try laa kalau tak percaya haha *poyo.
Act, tadi aku ada little bit masalah kecil hmm private mungkin. teett..

Aku baru lepas otp tadi iloveyou hihi *tetiba. Haha aku ingat nak ajak dia teman aku
study tapi tak jadi lah. Kesian dia penat dari pagi tak rehat emm so dia tidur dulu.
Tu pon banyak bebelan nyaa sebelum tidur hihi comel tahu. Emmuahh :* 
Iloveyou Prince.

Hihi bosan kan post nie. Memang pun haha post nie hanya rekaan sewaktu
bosan semata mata haha okay before ending ada something ikhlas dari aku untuk dia. 
Baca ye sayang hihi.

I keep thinking of how much I love talking to you.. How good you look when you smile. How much I love your laugh. I day-dream about you off and on, replaying pieces of our conversation, laughing at funny things that you said or did.. I've memorized your face & the way that you look at me.. I catch myself smiling again at what I imagine.. I wonder what will happen the next time we are together & even though nothing will come out of this, I know one thing for sure, for once.. I don't care, I cherish every moment I have with you.I love you. I can't see your smile or hold your hand, but I hear your voice. and every word you speak makes me fall in love with you all over again.
Iloveyousomuch.

Wish me luck for paper tomorrow.
Night.


PASTFUTURE