B a n a n a
B o s s
This is me in cyber world


Hikmah . 16

T a l k
Leave some footprints



H i s t o r y
Have been made

Tears
Wednesday 8 May 2013 | 0 Comments

Hi. Goodnight people. emm dah tiga hari berlalu Mid Year exam nie Alhamdulillah semua aku boleh
jawab. Memang boleh la kalau hentam kan emm. Esok paper Addmath dgn Math. So aku decide nak overnight malam nie. hmm overnight sorang laa kan. Nak study. Cadangnyaa.. Aku dah study tapi memang tak banyak. Hm addmath dgn math kan lama lama ngadap pun alahaii bosan emm.

............

Hmm tadi dia tuisyen. Sementara tunggu dia balik tu aku study la jugak. Tapi kejap je then aku online haha emm. Aku on tweet. Sambil on tu scroll la TL then aku terbaca satu tweet, 
''Alaa lepasni tak boleh buat sejam sengget, tak boleh otp dah''
Memang aku terkejut beruk laa bacanya. Risau pun ada haha emm aku terus reply tweet tu hahaha hm rupanya maxis dah tak gunakan service tu dah. Sedihh :'/ Service tu ada cuma dia boleh guna pukul 2-6.59a.m je. Okay lepas tau semua nie serious aku runsing gila sebab tu je laa yg selalu aku dgn dia guna utk otp. Murah kan. Aku dgn dia dah la kerap otp. Bangun pagi, balik sekolah, petang, lepas maghrib, malam emm semua guna sejam seringgit tu. Lepasni nak guna apa hmm..

Pukul 10 dia text dah habis tuisyen. Dgn risaunyaa aku terus reply pasal benda tu hmm dia pun terkejut k.
Then bila dia dah sampai rumah aku terus ajak otp. hmm aku suruh dia cuba buat sejam seringgit tu. hmm dia kata dia nak makan dulu. k aku tunggu. lepas dia makan dia terus call. Alhamdulillah masik boleh guna service tu. Dia stop mungkin lepas pukul 12 malam nie kan. hmm kami otp lah. Habis 20 minit jugak lah cakap pasal maxis tu haha luahkan perasaan masing masing. Yela sedih kot lepas ni nak otp pakai apa. emm

Comel jee manja manja hihi rindu hmm minggu exam nie busy lah kan. Nak jumpa lama lama pun susah emm. Rindu sangat aku dekat dia hanya Allah je tahu hmm. 
Sampai 35 minit macam tu dia dah mula pelik. hmm aku tahu dia ngantuk tapi bila aku tanya dia kata tak. hmm aku dah perasan dah sebenarnya. Dia cakap pun macam orang tak betul, hmm mamai jee. Aku cakap dia diam, kalau respond pun dia cakap benda lain hmm lain aku tanya lain dia jawab. Then aku diam jela, sedih kot bayangkan laa korang kena macam ni. Mesti terasa kan. Perempuan kan mudah terasa. Dah la tengah rindu hmm. Lagipun aku fikir lepas ni mesti dah jarang otp sebab tu kalau boleh aku nak gunakan masa sejam tadi tu betul betul hmm tapi...

Pendekkan cerita semuanya jadi pelik setelah hampor 50 minit bercakap. Aku sembang sorang sorang ke hmm. Dia buat aku betul betul terasa. Tak boleh nak describe dah macam mana sakitnya kat dalam ni..
hmm aku cakap something tapi dia diam. Aku pun diam lah lepastu bila dia bersuara dia cakap merepek ape entah hmm. Terasanya aku nie Ya Allah haihh..
Tapi aku senyum jee aku cakap elok elok ajak dia tidur. Tapi dia taknak konon nak teman aku. Hmm aku sedih gila macam nie. Benda ni selalu jadi act. hmm
Lepastu dah dekat sejam aku cakap je nak tidur semuaa. Tapi takda respond dari dia. Sedih kan?
Dia tak cakap pun 'selamat malam sayang' macam selalu. 'Iloveyou' ke muah ke emm.
Sampai laa masa sejam tu tamat dan panggilan terputus.

Hmm tapi dia hantar text lepas tu tu. Mungkin dia tersedar lepastu. Aku reply laa semua semua night wish kan. Reply dgn penuh makna yg aku nie terasa. Dia faham maybe sebab tu dia call aku balik. Tapi aku tak angkat pun. hmm ahhhhhh tak tahu nak cerita macam mana dahh aku sedih gilaaaa nii hmm hilang terus fokus aku nak study! Serious hilang! hmm paling menyedihkan bila dia senyap jee sampai sekarang. Aku cuma masih mengharapkan text akhir dari dia sebelum tidur, ucapan selamat malam dari dia macam selalu. Tapi.. hmm rasa nak menangis pun ada. Memang aku tidur je la lepasni. Study apa macam nie.
Ya Allah rindunyaa aku kat dia..
Sedih weh sedih. Aku harap ada orang yg faham perasaan aku sekarang..

Kenapa dia tak faham semua ni kenapa hmm.. Detail kan post nie. Aku update semua ni dgn perasaan yg aku rasa sekarang hmm..
Selamat malam.

Awak.. saya rindukan awak tau.. rindu sangat awak.. Saya tak tahu nak gambarkan macam mana rindu saya pada awak nie hmm saya cuma harapkan yg terbaik, yg indah untuk malam nie tapi semuanya berakhir macam nie.. Sedih awak.. Kalaulah saya mampu buang perasaan ni.. kalau lah awak tahu saya betul betul perlukan awak saat ini :') hmm awak nak tau tak, memang saya terasa tapi saya masih tunggu text dari awak. Malam nie takde 'night wish' dari awak pun macam biasa. Sedih awak :') hmm kenapa awak selalu buat macam nie.. sayang awak Amin..

Assalamualaikum.


PASTFUTURE