B a n a n a
B o s s
This is me in cyber world


Hikmah . 16

T a l k
Leave some footprints



H i s t o r y
Have been made

''KITA''
Friday, 14 June 2013 | 0 Comments


Assalamualaikum. Hi. Lama jugak tak update blog ni. Blogwalking pun dah jarang. Busy katakoo hihi cehh. Btw, sihat semua? Hihi tak sihat? Peduli apa. hahaha em. Baru seminggu sekolah lepas bercuti selama 2minggu perghh. Hihi mesti malas kan? Memang pun. Semalam pun aku ponteng sehari. Malas gilo haha. Minggu ni mesti musim dapat result Mid Year. Kan kan? Haaa result okay? Puihh okay sangat :) haha ape pun congratulation yaaa :) hihihi

Dear blog yang disayangi.... 

Emm nak mulakan cerita macam mana pun tak tahu. Blank em. 
''KITA''
Siapa lagi kan. Sure lah aku dan dia. Hmm sejak kenelakangan ni aku sedih betul dgn perangai dia hm. Bukan apa, entah laa bagi aku dia dah lain. Macam dah berubah. Hmm tak macam sebelas bulan yang lalu. Hari isnin haritu aku dgn dia dah sebelas bulan :) hihi seronok weh. Tapi masa tu jugak ada je la masalahnya. Senang cakap, sekarang ni selalu ada masalah antara aku dengan dia. Selalu ada masalah sekeliling kami. Bagi aku macam hm masalah tu kawan aku. Macam benda tu akan datang hari2 dalam hidup aku. Hm

Dia memang istimewa sangat bagi aku. Jujur, dia memang lain. Dia tak pernah marah aku. Hm even kadang2 tu salah aku tapi dia yg rasa bersalah. Hm semua yg ada dalam diri dia buat aku sayang dia sangat. Tapi sekarang hm dia macam hm entah la ada je benda dia nak buat aku terasa la sakit hati la marah la. Aku memang tak suka marah dia. Sebab sayang. Tapi aku jadi pendam la semua tu kan. Tu yang sakit. hm
Macam2 yang jadi sekarang. Dia pun dah kurang jujur dgn aku. Hm..

Serious tak tahu nak gambarkan macam mana perasaan aku. Kalau korang dekat tempat aku maybe korang tahu kot apa aku rasa... em dia suka buat benda yang aku tak suka. Kalau dia buat silap aku tegur hm aku jujur. Tapi kalau aku buat silap dia balas.. hm sedih weh. Apa perasaan korang kalau kena tipu? hm tapi takpee aku sentiasa maafkan dia. Sekarang ni semua benda macam sama je hm. Aku rasa dia abaikan aku. Dia layan aku nak tak nak je hm aku pun tak tahu laa apa situasi sekarang. Kadang2 tu sampai aku rasa give up. Rasa nak undur diri je dalam semua ni. Hm kadang2 jugak aku rasa macam kenapa lah aku terlibat dalam semua ni. See. hm tapi aku sabar. Yela kalau ikut perasaan lain jadinya nanti. hm

''Saat kita nak lepaskan dia, ingatlah saat mula2 kita ungkapkan cinta pada dia''

Hihi dulu waktu mula2 semuanya indah rindunyaaaa :') hmm tapi yela hubungan mesti ada pasang surut kan. Dugaan. Sebab tu lah aku sabar. Kadang2 tu aku tak tahu macam mana nak bagi dia sedar. Hati aku sakit sangat hm. Menangis? haha kelakar kan? hm tapi tu lah yang aku lalui bila jadi semua ni. Haihh kadang2 rasa buang masa. Aku dah cuba nak buat semua ni jadi remeh, macam takde ape tapi aku tak mampu.. Dia suka buat aku tunggu dia. Dia suka janji tapi tak tepati.. Akhirnya aku yang sakit hati. Hmm entahlah.. Bila okay jadi balik. Okay jadi balik. Selalu masalahnya selalu. Hm kadang2 aku rasa bosan. Aku rasa macam hish apa semua ni. Hmm sampai aku mintak clash la ape la haihhh. Dahsyat tak? haha hm

Bila aku cuba diamkan diri. Jauhkan siri dari dia. Tu maknanya aku perlukan masa bersendirian. Tapi bila text dia masuk banyak2 aku kalah hm. Entah laa. Aku fikir sekarang ni cuma aku nak dia belajar elok2 untuk spm dia tahun ni. Takpe laa tak ambil peduli pasal aku pun. Masa depan dia penting. Tinggal berapa bulan je nak spm kan. Aku pun nak fokus jugak. Kalau macam ni je hm susahla..

Hari2 aku berharap. Harap dia jadi yg dulu. hm rindunya :'( Tapi aku ni siapa. Cuma manusia biasa yang selalu buat silap. Aku tak mampu nak ubah dia. Takpelaaa aku sayang dia. Aku terima apa pun dia buat dekat aku. Kalau dia asyik buat perkara yang sama dan hati aku sakit dan kalaupun perasaan ni akan hilang suatu hari nanti, tu semua kerja Allah. Maknanya Allah dah tentukan semuanya. Hm aku sabar.
Walaupun aku sedih sangat dengan perangai dia. Sedihhhhh sangat.


Awak.. Saya sayangkan awak. Kenapa awak berubah. Hm kenapa awak tak macam dulu. Awak tak rindu ke kita yang dulu? Saya dah usaha sebaik mungkin untuk awak, jaga hati awak. Tapi awak? hmm sedih awak ;'( kenapa sekarang ada je benda awak nak buat saya sakit hati. Saya teruk sangat ke awak? Hm Takpe, saya sentiasa maafkan awak. Tapi maaf kalau semuanya berubah suatu hari nanti jika awak teruskan perangai awak tu. Hm kalau semua tu jadi mungkin sebab awak. Saya taknak :'( hm sayang awak...



PASTFUTURE